2012/10/22

Messuviikonloppu

Mä tiedän, että moni etenkin hevosihmisistä oli Pasilan toisella puolella aivan muissa tunnelmissa kuin minä viikonloppuna ja kieltämättä täytyy sanoa, että olen hieman kateellinen. HIHS on kuiten aina sellainen omanlaisensa suomalaisten hevosurheilijoiden mekka, että siellä tapaa ihmisiä ympäri maata mitä hienoimmissa puitteissa. Itse en ole useampaan vuoteen päässyt siellä käymään ja nyt harmittaa aika paljon, tänä vuonna olisin kovasti halunnut mukaan katsomaan. Mutta ei mun viikonloppu silti surkea ollut, itse asiassa mulla oli todella hauskaa vaikka töitä paiskittiinkin läpi koko viikonlopun. Ihan ensimmäisenä täytyy kiittää kaikkia, joiden kanssa sain olla töissä messuviikonloppuna, meillä oli joka päivä ihan mieletön porukka kasassa ja messut ei olisi voineet mennä paremmin!

Perjantaina olin tosiaan kynsimallina omalle kynsihuoltajalleni Acrylic Frenchin SM-kilpailuissa. Kisat ei olisi voineet mennä paremmin, sillä voittohan sieltä napattiin! Sunnuntaina Salon Success-kilpailuissa hävittiin vain himpun verran ruotsalaisille ja tultiin toisiksi. Voitto tosiaan jäi ihan minimaalisuuksista kiinni, sillä tuomarit vertailivat pitkään kynsiämme, kummat loppupeleissä ovat paremmat. Mutta alla hieman messutunnelmia, nimenomaan kynsien osalta. Muita messukuvia saatan laittaa vielä myöhemmin, kunhan vaan saan niitä käsiini...

Ylhäällä ja vas. alanurkassa kuvia perjantailta, oikea alanurkka sunnuntailta feat. Mikon trollaukset

Kävikö teistä joku messuilla? Millaiset fiilikset messuilta jäi, tykkäsittekö?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoinnissa on otettu käyttöön kommenttien valvonta. Kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen.