2012/10/05

Päivä, jolloin villasukat kaivetaan kaapista

Huijuijui, väsyttää ihan hirmuisesti! 
Ja vitsit että ulkona osaa sitten olla kurja sää. Tällaisina päivinä on aivan ihanaa käpertyä sohvannurkkaan katsomaan Kaunareita, joita oon muuten kattonut jo vaippaikäisenä. Äiti aina naureskelee, että mua ei koskaan saanut millään muulla hiljaiseksi kuin Kaunareilla. No, tässä sitä ollaan edelleen ja tuijotellaan saippuasarjojen kuningasta. Vai onko se nyt sitten kuningatar, mene ja tiedä. Makuasioita luulisin...

Mun tän päivän ohjelma oli ainoastaan käydä värjäyttämässä kulmat Sörnäisissä ja tuntui, että sekin oli liikaa tossa kammottavassa kelissä! Mua ei oo todellakaan ohjelmoitu liikkumaan tollasessa koiranilmassa, vaikka koiran omistankin ja hovostelenkin kaiken lisäksi. Mä niin tykkään sadepäivistä, jos vaan saan istua kotisohvalla kynttilänvalossa. Mun vaatetuksesta saattoi myös päätellä, ettei mua olisi tänään kiinnostanut yhtään näyttäytyä ihmisten ilmoilla. Kanssamatkaajat huomasi kyllä hyvin, etten tykkää sadepäivistä, tosin mitä ne nyt mun mieltymyksistä tai epämieleisistä jutuista tietäisi. Nyt näin jälkeenpäin ajateltuna ehkä hieman hävettääkin spusse-lookini, mutta keneltä se on pois jos mulla on Hai-saappaat ja tavishuppari päällä vapaapäivänä? Pyh sanon minä!

Sain tossa eilen hyviä ja huonoja uutisia tallilta. Huonoina uutisina se, että Mäddellä on oikea takanen hieman turvoksissa vuohisen yläpuolelta jänteen luota. Mädde ei ainakaan eiliseen mennessä sitä vielä ontunut, mutta turvotus mietityttää meitä. Täytyy sitä sitten seurailla ja ottaa loppuviikko rauhallisemmin. Pidetään peukkuja, ettei viikonloppuna sada, niin voin lähteä vaikka maastoon Mädden kanssa.
Hyvinä uutisina sainkin kuulla, että pääsen valmennusryhmään jo ensi viikon perjantaina, eikä valmentajana olekaan ihan kuka tahansa, vaan Mikaela Soratie! Maltan tuskin odottaa, että pääsen mukaan valmennuksiin, vaikka mua vähän pelottaakin mennä niin hyvän ratsastajan ja valmentajan silmän alle, ties mitä korjattavaa se keksii mun ratsastuksesta! Mutta joka tapauksessa tulen sitten raportoimaan teille, miten valmennuksessa meni oli sitten päivän saldona kasa risuja tai ruusuja. Itse löisin rahani ensimmäisille...


Nyt mä jatkan koomaamista sohvalla ja Morkkiksen rapsuttelua. Hyvää viikonloppua teille kaikille, toivottavasti teillä on mielekäs viikonloppu ja saatte hetkeksi vähän hengähdystaukoa harmaasta arjesta. Älkää antako sateen haitata menoa!

Ps. Huomenna on kaverin tuparit, joten lisää juttua siitä lauantaina ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoinnissa on otettu käyttöön kommenttien valvonta. Kommenttisi näytetään hyväksynnän jälkeen.